Ekonomska cena izdavanja soba u domovima?

Started by Bred, 23-09-2006, 17:21:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bred

Kada i kako to moze da se uzme? Kada prodje raspodela za brucose i starije studente ili bilo kada? Da li to mogu da dobiju samo budzetski studenti i samo studenti koji studiraju u Bgu?

Coolgemini

Mislim da se soba po ekonomskim cenama ne moze uzeti uvek..treba ih potraziti u periodu neposredno posle ili pre raspodele brucosha,kao i premestaja studenata I godine(a koji nisu vishe brucoshi) iz Patrisa i Karaburme u druge domove.Npr ortak je pre dve nedelje uspeo da kupi mesto u St.Gradu po ekonomskoj ceni i platio je nesto manje jer je bio na budzetu.Verovatno se skuplje odnosi na one koji nisu na istom.Ja sam dobio mesto po ekonomskoj neposredno posle prebacivanja studenata iz Patrisa i mesec dana pre prave raspodele.Nije bio nikakav problem,mesta uvek ima za kupovinu.

Lili

Raspitivala sam se u upravi Studentskog grada i oni su me uputili u Djusinu br.5. Tamo su mi rekli da ce raspodele za sobe po ekonomskoj ceni biti ktajem oktobra ili pocetkom novembra,ali da za sada ne mogu nista sa sigurnoscu da kazu. Rekli su da je najbolje da ih nazovem posle 10og. Telefon je 334-00-43. Rekli su da se prosle godine prijavilo 5 puta vise ljudi od broja raspolozivih mesta (mada sam od nekih studenata cula da svako ko konkurise za ovakva mesta,dobija; neko tu laze  :happy: ). Inace,jedna stvar me je bas iznenadila: ekonomska cena dvokrevetne sobe u Studenjaku je 9350din!!!  :box   Pa ko voli,nek izvoli...     

pereca

Bred

Jeste to ekonomska cena ali su preterali. Nije to Hajat! I ko bi stanovao u studenjaka kada za te pare maltene moze garsonjeru da iznajmi?!?!?!

pereca

To sluzi za studente koji nisu dobili dom na redovnim rang listama. Na tome Studentski centar zaradjuje, cena nije dotirana i student moze da bira da li ce da zivi tu ili privatno, u sobi, garsonjeri itd.