utisci/tok spremanja prijemnog ispita

Started by maya, 12-02-2007, 20:53:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Darker

Za sada nije tolika navala, ali ¹u¹ka se da æe u buduænosti biti smanjen broj studenata koji se prima, zbog relativne zasiæenosti tr¾i¹ta... :wink:

marer_86

... mislim da je snizen broj bodova jer se tezina zadataka iz testova pojacala, pa je i prag prolaznosti manji.... no ... ljudi ako krenete na vreme da je radite nece biti problema ... i kao sto je wlada rekao nemojte se zavaravati sigurnom prolazu ako idete na pripreme na faks ... ja sam isao na pirvatne casove iz hemije jer nismo ucili kvalitetno hemiju u srednjoj skoli ... i zahvalan sam toj profesorci do neba s obzirom kakvo sam znaje imao iz srednje, krenuo sam od decembra sa tim casovima... uradio sam neorgansku super i kao sto opet wlada rece pogresio 4 zadatka iz organske 2 ... aminokiseline, heterocikli itd ... tako da veliki akcenat bacite na to ... i da ... mislim da je porsle godine izasla zbirka zadataka iz hemije na faksu pa obavezno i nju proradite ... matematika zbirka... isao sam samo na 2 casa iz tigonometrije, ali mi je puno znacilo sto sam nabavio uradjene sve zadatke iz zbirke(doduse one stare, ali se veliki deo ponovio i u novoj) pa je sve islo mnogo lakse ... toliko od mene

sa srecom ljudi tj. buduce kolege :wave:


njanja

Ali sigurno nije dovoljna zbirka, recimo od prosle godine, zar ne?  :hm

marer_86

Quote from: njanja on 11-11-2007, 23:50:48
Ali sigurno nije dovoljna zbirka, recimo od prosle godine, zar ne?  :hm

na koju zbirku mislis -- hemija ili matematika??

njanja


marer_86

ja sam samo radio tu zbirku ... mislim da je ona dovoljna ... ali moras bas dobro da je proradis

e sad uzmi u obzir da sam ispit polagao 2005. godine, pa se mozda nesto i promenilo od tada

_sanja_