ispitna pitanja kod Silvane_hitno

Started by milicagm, 21-08-2006, 09:08:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

milicagm

Spremam ispit za septembar i frka mi je da cu biti kod Silvane a nemam pojma kako ona pita!Ko god moze,molim pomoc!Hitno!!!  :][

Bred

Neke ispitne kombincije su postojale na forumu ali se profesorka bunila zbog gresaka koje su se u njima javljale, pa sam morao da ih sklonim iz javnog dela foruma. Moracete da pitate profesorku za odobrenje da objavimo ta pitanja ovde sto sam rekaoi vasem studentskom predstavniku

Adonis_Vernalis

Ja sam profesorku Silvanu juce vec zamolio da mi da fajl sa svojim pitanjima. Obecala je da ce mi ga dati, pa cu ja to ovde postaviti cim ga budem dobio. Mislim da ce se to resiti u toku danasnjeg dana, ili barem sutra... :)

BTW, pitanja ce se uskoro menjati.

aziraphale

kada?

i u cemu ce se ogledati promena? (skoro kompletno gradivo je pokriveno postojecim)

Adonis_Vernalis

Ne mogu da garantujem, ali ce postojeca pitanja (koja cu, nadam se, uskoro dobiti) vaziti bar za septembarski rok, ako ne i oktobarski. U razgovoru sa profesorkom Silvanom saznao sam da ce se promena ogledati u broju pitanja (dopao joj se sistem koji imamo profesorka Nada i ja); naime, svi smatramo da je sa 10 kratkih pitanja moguce dobiti kvalitetniji uvid u znanje studenata koji trenutno polazu, i da se na taj nacin smanjuje faktor nazvan "sreca" na prihvatljivu meru.

milicagm

Pitanja koja ste vec dali su mi puno pomogla tj. na sta treba da obratim paznju.Dobro bi dosla i pitanja prof. Silvane a nemam nameru da odugovlacim sa ispitom dalje od septembra eventualno od oktobra. U svakom slucaju unapred hvala na pomoci!

Maslacak

Znaci imacemo i njena pitanja...suuperiska! :happy: A znate li da li ce profesorka Silvana i dalje traziti prepoznavanje droga na ispitu?

Smrda

trazi prepoznavanje...dobije se 10 droga...pozeljno je znati sest....u principu sve droge su vec vidjene na vezbama..

Maslacak